SIM Summer Camp 2018

Summer Campen er lukket for tilmeldinger, da alle pladser er booket.

SIM inviterer for 7. år i træk, børn og unge til at deltage i SIM Summer Camp.

Hvornår

Summer Campen afholdes i år uge 32.

Fra mandag den 6.8 til fredag den 10.8.

Hvem
Målgruppen for SIM Summer Camp er børn og unge med ADHD, autisme og lignende opmærksomhedsforstyrrelser. Det er ikke et krav at være medlem af foreningen for at kunne deltage. Det er heller ikke et krav at barnet/den unge har en diagnose.
Alder 10-18 år.

Hvordan
SIM Summer Camp er en 5 dages sommerlejr i dagstimerne fra klokken 9:00-14.00 med fuld skrue på bevægelse og leg, hygge og samvær. Der er 24 børn på campen og instruktørbemandingen god.

Deltageren skal være tryg og glad ved at være i vandet. Det er ikke nødvendigt at være en god svømmer, men deltageren skal kunne holde sig oppe.

Fokus på tryghed
SIM's erfarne og dygtige instruktører planlægger et sjovt og spændende program med aktiviteter, der foregår både på land og til vand og med udfordringer, der tilpasses, så alle kan være med. Dagene er opbygget med fokus på en genkendelig struktur, så børnene hurtigt bliver trygge og kan overskue dagens aktiviteter.

Pris
Deltagerprisen på 950 kr. dækker aktiviteter, forplejning, T-shirt og drikkedunk.

Hvor
Campen afholds i Det Maritime Ungdomshus ved Amager Strand.

Spørgsmål???
Spørgsmål vedr. campens indhold kan rettes til Kira Paulli på summercampen@sim-svoem.dk

SIM Summer Camp er støttet af Heinrich og Laurine Jessens Fond.