• Vigtige informationer vil altid blive sendt til dig i en e-mail
  • Ved aflysning af undervisning får du en sms

• SIMs Privatlivspolitik - læs den her
  • Forældre er altid velkomne til at kontakte bestyrelsen og/eller holdets træner, hvis der skulle opstå praktiske tvivlsspørgsmål i forbindelse med undervisningen
I løbet af sæsonen afholdes der:
  • "kigge-på-dage", hvor forældre kan komme og se, hvad børnene laver
  • Juleafslutning, hvor forældre, søskende og bedsteforældre er velkomne til at deltage
  • Sommerafslutning, hvor vi leger og hygger i Fælledparken

Krudtuglen

Information om, hvad der sker i foreningen, bliver løbende bragt i SIMs medlemsblad Krudtuglen, der udkommer 4 gange om året.
Her kommer bl.a. liste over ferie- og fridage, indkaldelse til generalforsamling, datoer for afholdelse af fester, forskellige indlæg fra instruktørerne, hvor de fortæller lidt om træningen, mm.I Krudtuglen er der også en side, hvor medlemmer og/eller deres forældre har mulighed for at skrive. Det kan være sjove historier eller gode råd med udgangspunkt i oplevelser fra SIM.

Medlemmerne og deres forældre er også velkomne til at komme med forslag til bladet.

Krudtuglen og denne hjemmeside er de vigtigste informationskilder fra SIM til jer - husk derfor at læse dem!

Og lidt mere!
I nr. 53 på Nørre Alle er der både hyggerum og kantine, hvor man kan få sig en kop kaffe og en snak med de øvrige forældre. Det er da også her, SIMs børn møder, når de skal til træning. Instruktørerne kommer og følger børnene over gården til nr. 51, hvor undervisningen foregår.

Det er ikke tilladt for forældre at være tilstede ved træningen - derfor har vi "kigge-på-dage".